Afla povestea lor, care este cea mai dificila provocare cu care se confrunta in aceasta perioada si solutiile implementate pentru continuarea activitatii
Care este povestea Artesana?
Calătoria Artesana a inceput in anul 2012, chiar daca am visat la acest proiect in urmă cu si mai mult timp. Am vrut să facem „altceva” si am cautat inspiratie pe intreg continentul european. Ne-am oprit la o mica branzărie spaniola, din Muntii Pirinei, de la care am aflat că inca mai poti face branzeturi extraordinar de bune, prin mijloace traditionale, fara sa adaugi nimic in afara de: lapte neomogenizat, nestandardizat, pasteurizat la temperatura joasa, cheag, fermenti, sare de mare neiodata, pricepere si foarte multa pasiune.

Beneficiile pe care retetele noastre curate le au, fac ca lactatele noastre sa fie ideal pentru alimentatia celor mici. Ne place sa spunem despre Artesana ca este certitudinea pe care o are orice parinte atunci cand alege produsul nostru la raft. E promisiunea ca noi am luat aceleasi decizii pe care si el le-ar fi luat, ca parinte, daca ar fi fost antreprenor.
Care este cea mai dificila provocare pe care o intampinati in acest moment?
Am fi tentati să credem ca principala provocare in aceasta perioada este criza de sanatate. Dar, cea mai mare provocare va veni după această criza. Pentru un business, modelul său de activitate, previziunile si strategia, pot dura ani de zile de evaluari si fine-tuning. Aproape nimic din toate acestea e posibil sa nu mai conteze in perioada urmatoare.
Ai comportamente de consum, priorităti și preferinte care se schimba. In functie de segmentul de industrie In care activezi, te adaptezi sau te pregătesti să pui lacatul. Chiar si prin efectul de contagiune insa, putine sunt business-urile care pot spune, cu certitudine, ca nu a fost afectate si nici nu vor avea de suferit in viitorul apropiat.
Care este o solutie pe care ati implementat-o pentru a continua activitatea?
Vorbim de un pachet de masuri pe care le-am implementat de la cel mai inalt nivel de management, in sectii, la sefii de echipe sau agentii de vanzari. In familia si afacere noastra, consensul este rar pentru ca fiecare este incurajat sa-si spuna si sa-si argumenteze opinia. Insa, cand a venit vorba de masuri sporite de siguranta, pentru toti membrii echipei, am obtinut sprijin si intelegere neconditionata.
Toată lumea a inteles de ce trebuie sa respecte noile reguli. E drept, spațiul fabricii este controlat, incă de la infiintare, microbiologic, iar personalul e familiarizat de mult cu echipamentul de protectie. Lucram, ca echipa cu specialisti in marketing si comunicare pentru a afla cele mai noi date din piata si incercăm sa estimăm si sa raspundem nevoilor care vin de la clientii nostri. Altfel spus, am ales să continuam exact aaa cum stim sa o facem. Intr-o lume care s-a schimbat radical, in doar cateva luni de zile, am ales sa ramanem constanti pe ceea ce stim sa facem cel mai bine.
BiziHub.ro sprijina afacerile locale
In aceasta perioada oferim producatorilor sau afacerilor locale un mod simplu de conectare online cu mai multi clienti. Orice afacere locala care ofera produse sau servicii, isi poate lista firma GRATUIT si beneficiaza de un plan de promovare de 90 zile. Impreuna ajungem la mai multi clienti online!
Comunitatea noastra ofera o suită de solutii pentru promovarea afacerilor, promovare digitală și un mix de expunere online, offline si media: Televiziune, Comunitate Online, Networking si Evenimente.