Află povestea lor, care este cea mai dificilă provocare cu care se confruntă în această perioadă și soluțiile implementate pentru continuarea activitații
Care este povestea easySales?
Povestea easySales a început în anul 2017, după 14 ani de experiență în IT.
Am descoperit că în România este necesară o platformă integratoare de vânzări, care să ajute magazinele online să își maximizeze prezența pe multiple canale, centralizat și simplificat!
Pasiunea pentru IT, vânzări online și necesitatea de a face lucrurile mai simplu ne-a condus să dezvoltăm platforma easySales.
Am lansat-o după un an de teste, în primăvara anului 2019, la GPeC.
Beneficiul principal al easySales este oportunitatea de a vinde centralizat și automatizat produsele, prin cele mai importante canale de vânzări online din România.

Acestea sunt integrate direct în aplicație: eMag (Ro, Hu, Bg, Po), CEL.ro, elefant.ro, Okazii.ro, Olx, TeamDeals, DealWise.
Ai beneficiul de a lucra dintr-un singur loc, iar activitatea ți se contorizează pe platformele de vânzări unde ești prezent.
Administrarea și gestionarea se realizează cu minim de implicare tehnică, iar comercianții salvează bani și timp cu alte dezvoltări tehnice necesare să poată funcționa eficient.
easySales a fost dezvoltată continuu luând în calcul feedback-ul cliențiilor noștri, care apreciază meniul intuitiv și faptul că le rezolvă probleme reale din piață: listare rapidă de produse pe canale multiple, gestionarea comenzilor primite din diferite canale, sincronizare de stocuri în timp real, integrări multi-website, optimizare procese repetitive: generarea de facturi și AWB-uri.
Care este cea mai dificilă provocare pe care o întâmpinați în acest moment?
În comerțul online, s-a observat începând cu luna aprilie, o creștere importantă, iar tot mai mulți comercianții s-au focusat pe strategia multichannel.
Cea mai dificilă provocare pe care am avut-o a fost să facem față, cu suport adecvat, la solicitările comercianților.
Deoarece easySales este un serviciu unic și nou în România, a fost necesar să standardizăm concepte noi, să schimbăm percepții și modul de lucru al comerciantului, într-unul eficient și automatizat.
Care este o soluție pe care ați implementat-o pentru a continua activitatea?
Pentru utilizatorii easySales, una din soluțiile oferite a fost integrarea de canale noi de vânzări și dezvoltarea accelerată a platformei easySales, pentru a ține pasul cu ritmul alert în care evoluează comerțul online din România.
Astfel, marketplace-ul Elefant.ro și-a deschis porțile din luna mai 2020, iar astăzi comercianții pot să își listeze produsele pe platforma lor.
În luna iunie, a urmat integrarea cu DealWise, o aplicație de smart-shoping dezvoltată de ING Bank.
În luna august am lansat o nouă integrare, cu platforma de anunțuri OLX.
În același timp construim funcții noi, care să răspundă necesităților comercianților online, cum sunt crearea automată a fundalului alb pentru poze sau traducerea automată a produselor pentru vânzare pe platforma din Ungaria și Bulgaria.
Obiectivul cheie al easySales pentru anul 2020 este integrarea marketplace-urilor Amazon și eBay și crearea de funcții care să simplifice activitatea!
Din punct de vedere al activității interne a fost necesar să creștem constant echipa și să găsim modalități de soluționare a solicitărilor tot mai complexe, venite din partea utilizatorilor.
Răsplata muncii echipei easySales este bucuria de a munci cu folos, de a avea un rol constructiv și de a inova inteligent.
Credem cu tărie că easySales, va revoluționa și eficientiza piața de eCommerce, prin reducerea muncii, a proceselor repetitive și prin creșterea vânzărilor.
BiziHub.ro sprijina afacerile locale
In aceasta perioada oferim producatorilor sau afacerilor locale un mod simplu de conectare online cu mai multi clienti. Orice afacere locala care ofera produse sau servicii, se poate lista GRATUIT in platforma si beneficiaza de un plan de promovare. Impreuna ajungem la mai multi clienti online!
Comunitatea noastra ofera o suită de solutii pentru promovarea afacerilor, promovare digitală și un mix de expunere online, offline si media: Televiziune, Comunitate Online, Networking si Evenimente.