Afla povestea lor, care este cea mai dificila provocare cu care se confrunta in aceasta perioada si solutiile implementate pentru continuarea activitatii.
Care este povestea Global Creative One?
Global Creative One a luat fiinta din dorinta de a veni pe piata de B2B cu o abordare noua, customizata, punand pe primul loc profesionalismul si inovatia. Intr-o maniera onesta si deschisa, am ales le vorbim clientilor nostri despre o altă modalitate de a face productie publicitara, oferind servicii integrate, adaptate nevoilor fiecaruia. Suntem o companie care pune pret pe parteneriat si tocmai de aceea suntem intotdeauna un consultant de baza pentru clientii nostri si proiectele pe care isi doresc sa le realizeze impreuna cu noi.
Am aparut pe piata in 2019 si am intrat in forta. Stiam cA nu avem timp de pierdut, asa ca ne-am mobilizat eficient si rapid, iar proiectele au inceput sa vina intr-un timp foarte scurt.

Global Creative One a aparut odată cu OWEAR, brandul nostru de fashion 100% romanesc ce vine cu produse de calitate premium. OWEAR este mai mult decat un brand, este o experienta completa de shopping: de la produs pana la prezentare (impachetare si ambalaj) si livrare. Oferim produse premium, iar pentru acest lucru folosim materiale de cea mai buna calitate. De exemplu, bumbac 100% pentru toate produsele de pe site-ul www.owear.ro.
Dar, revenind la Global Creative One: inca de la inceput ne-am construit activitatea pe principii solide si valorile unui business eficient, corect, axat pe creativitate si servicii de calitate. Suntem rapizi, dar asta nu înseamna ca facem rabat de la calitate. Ba, din contra. Suntem exigenti si cred ca asa este normal sa se intample cu fiecare business din peisajul antreprenorial, si nu numai.
Noi nu facem promisiuni, noi doar facem: bine, rapid, calitativ, adaptat nevoilor partenerilor nostri. Cred că mai presus de orice promisiune pe care am putea sa o facem, mult mai importanta este impresia clientilor după o prima colaborare cu noi.
Care este cea mai dificila provocare pe care o intampinati in acest moment?
Pandemia generata de COVID19 ne-a afectat pe toti. Este o situatie exceptionala care a redus ritmul economiei si, implicit, al proiectelor derulate in multe dintre industrii. Clientii nostri au fost afectați si, evident, si noi am fost afectati. Trebuie sa recunoastem acest lucru, insa ne readaptam peisajului actual pentru a putea reveni la normalitate.
Care este o solutie pe care ati implementat-o pentru a continua activitatea?
Suntem constienti de situatia din piata si tocmai pentru ca si noi suntem parte din antreprenoriatul din Romania, ne readaptăm ofertele astfel incat sa venim in sprijinul domeniilor afectate de Coronavirus: Horeca, Infrumusețare, Turism si nu numai. Am regandit preturi, venim cu discounturi astfel încat sa ne ajutam reciproc. De exemplu, in aceasta perioada avem o reducere de 15% pentru comenzile plasate de companiile care fac parte din domeniile mentionate mai sus.
BiziHub.ro sprijina afacerile locale
In aceasta perioada oferim producatorilor sau afacerilor locale un mod simplu de conectare online cu mai multi clienti. Orice afacere locala care ofera produse sau servicii, isi poate lista firma GRATUIT si beneficiaza de un plan de promovare de 30 zile. Impreuna ajungem la mai multi clienti online!
Comunitatea noastra ofera o suită de solutii pentru promovarea afacerilor, promovare digitală și un mix de expunere online, offline si media: Televiziune, Comunitate Online, Networking si Evenimente.