Afla povestea lor, care este cea mai dificila provocare cu care se confrunta in aceasta perioada si solutiile implementate pentru continuarea activitatii
Care este povestea Maxsim Concept?
Am inceput activitatea in Maxsim Concept in anul 2000. Magazinele si afacerile isi doreau o imagine profesionista (trecuse vremea buticurilor care vindeau orice), ajunsesera deja si la noi marile agentii de publicitate, dar la capitolul productie nu era o mare oferta. Am inceput ca un mic atelier de productie publicitara, cu un cutter de productie romaneasca (care pentru noi a insemnat atunci o mare investitie J), cu productie ziua si montaj noaptea, cu ajutor de la prieteni, cu multe peripetii care acum au ramas amintiri foarte frumoase.
Avem 20 de ani experienta. 20 de ani in care am incercat sa ne dotam cu toate utilajele despre care am crezut ca ne ajuta sa putem oferii servicii complete pt tot ce inseamna imagine outdoor si indoor, ne-am marit spatial de productie. 20 de ani in care am incercat sa aratam onestitate fata de client (propuneri calitate/pret/timp – corecte, aratandu-Ie si partile negative a ceea ce-si doresc, lasandu-i sa hotarasca stiind si aceasta latura), onestitate fata de furnizori (fara scuza “nu a platit clientul”), onestitate fata de angajati (plata salariilor intotdeauna la timp – chiar si in perioadele de criza, atentie si la nevoile lor – poate un avans din salariu, o zi libera in plus, platita intotdeauna, …)

Am avut proiecte mari, proiecte frumoase, dar si lucrari mici, pentru cei aflati la inceput de drum. Singura noastra publicitate a fost recomandarea clientilor nostri multumiti.
In ultimul an am inceput sa ne ghidam productia in special catre decoruri 3D, volumetrii, obiecte deosebite – proiecte care sa ne puna creativitatea si experienta in gasirea solutiilor la incercare! Din pacate, acestea se adreseaza mai mult evenimentelor, campaniilor “altfel”, locatiilor generoase …
Care este cea mai dificila provocare pe care o intampinati in acest moment?
Sunt multe provocari pentru Maxsim Concept in aceste moment: majoritatea proiectelor ce urmau sa demareze s-au anulat, productia nu se poate face prin “telemunca”, asa ca si cele cateva proiecte pe care le-am mai avut a trebuit sa le facem in conditii grele (stiti cat de greu este sa muncesti la un proiect nou, care cere in permanenta adaptare, cu masca, manusi, incercand sa pastrezi distanta?! Fara oamenii care trebuie sa stea cu copilul acasa sau care sunt mai in varsta?! …)
Care este o solutie pe care ati implementat-o pentru a continua activitatea?
Pana acum toate proiectele noastre erau “custom made”. Clientul venea cu cererea sau doar cu nevoia lui. Si noi incercam sa-i dam solutia cea mai buna calitate/buget/timp.
Acum vom incerca sa propunem noi niste produse creative, care sa se adapteze la cerintele actuale ale mai multor firme.
Si incercam sa patrundem in spatiul online, sa ne facem cunoscuti si in acest mediu pe care, din pacate, l-am neglijat.
BiziHub.ro sprijina afacerile locale
In aceasta perioada oferim producatorilor sau afacerilor locale un mod simplu de conectare online cu mai multi clienti. Orice afacere locala care ofera produse sau servicii, isi poate lista firma GRATUIT si beneficiaza de un plan de promovare de 90 zile. Impreuna ajungem la mai multi clienti online!
Comunitatea noastra ofera o suită de solutii pentru promovarea afacerilor, promovare digitală și un mix de expunere online, offline si media: Televiziune, Comunitate Online, Networking si Evenimente.