Află povestea lor, care este cea mai dificilă provocare cu care se confruntă în această perioadă și soluțiile implementate pentru continuarea activitații
Care este povestea Cafepedia?
Cafepedia este despre oameni. Când am început acest proiect, nu ne-am imaginat un simplu coffee-shop. Ne-am dorit un loc de suflet, o comunitate unită, cu oameni dornici să se dezvolte, să învețe, să participe la evenimente. Ne-am imaginat Cafepedia ca fiind un loc colorat, plin de zâmbete, cu un vibe pozitiv și cu oameni smart, deschiși, comunicativi, frumoși, uniți. Și asa și este, asta am reusșt să atragem:), dar cu limitele impuse de pandemie.
Numele de Cafepedia, vine însă de la acest crez, “cafe”+ “pedia”, credem în faptul că oamenii sunt dornici să afle mai multe lucruri, să învețe, să se dezvolte, dar și să share-uiască informațiile pe care ei le-au aflat,
Așadar CAFEPEDIA, este despre #supercafea și multe preparate pe care le-am descoperit și le-am creat prin luni de muncă. Noi nu știam cum se face un FLAT WHITE, noi am învățat, am exersat muult, am testat, am comparat și abia după am vândut:). Așa am facut fiecare produs din meniu, și bineînțeles, am ținut cont de orice feedback de la client…sunt unele produse la care încă îmbunatățim rețeta.

Cafepedia este despre cărți, pentru asta le mulțumim în mare parte celor de la @bookster care ne-au oferit mult suport pe partea de cărți. Clienții noștri pot beneficia gratuit de orice carte de la noi din bibliotecă. De fiecare dată când avem cerere pentru o anumită carte pe care nu o avem, facem tot posibilul și găsim o soluție să aducem cartea pe rafturile Cafepedia.
Cafepedia este despre jocuri de societate, jocuri video și orice activitate care-i face pe oameni să fie mai atenți unul la altul și nu la notificările din Facebook:) Cum spuneam, Cafepedia este despre oameni și despre cât de frumoși putem să fim împreună.
Care este cea mai dificilă provocare pe care o întâmpinați în acest moment?
Of, provocarea cea mai mare este că oamenii încă nu au avut ocazia să afle povestea CAFEPEDIA, funcționam “cu ușile inchise”, mai mult ca un coffee-shop to go, și nu ca o cafenea pentru comunitate. Provocarea este să trecem cu bine de aceasta pandemie, să le putem arăta oamenilor ce vrem să facem cu Cafepedia în acest oraș mic, dar frumos.
Care este o soluție pe care ați implementat-o pentru a continua activitatea?
Soluția a fost să creștem pe cafeaua to-go, să încercăm să le oferim clienților noștri o experiență inedita la pahar. Facem asta cu ajutorul unei imprimante de cafea ce personalizează crema de lapte cu poza clientului, mesaje inedite, urări și cereri în căsătorie (nu am avut încă acest tip de mesaj printat în cafea, dar așteptăm:). Astfel, am avut cereri inedite, în special de la cupluri care au venit să le printam în cafea poze aniversare și mesaje haioase pentru a-i surprinde pe cei dragi.
În plus, pentru a ne asigura că oferim clienților noștri o #supecafea, învățăm de la cei mai buni. Chiar acum sunt în plin curs de Latte Art, cu Paul Copaceanu, vicecampion “Romanian Latte Art Championship”.
BiziHub.ro sprijina afacerile locale
În această perioadă oferim producătorilor sau afacerilor locale un mod simplu de conectare online cu maiț clienți. Orice afacere locală care oferă produse sau servicii, se poate lista GRATUIT în platformă și beneficiază de un plan de promovare. Împreună ajungem la mai multț clienți online!
Comunitatea noastraă oferă o suită de soluții pentru promovarea afacerilor, promovare digitală și un mix de expunere online, offline și media: Televiziune, Comunitate Online, Networking și Evenimente.